Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

 Gyakran ismételt kérdések

 

Nem lett jó a méret. Hogyan tudom kicserélni?


  • Amennyiben a megrendelt termék mérete nem lett jó van lehetőséged kicserélni nálunk. A webaruhaz@fetti.hu e-mail címen jelezheted igényedet a csomag kiszállítását követő 14 munkanapon belül. A jelzést követően ellenőrizzük, hogy elérhető-e a kívánt csere méret raktárkészleten vagy külső raktérkészleten. Amennyiben a terméket tudjuk cserélni úgy csomagcsere szolgáltatással adjuk fel a csomagot. Kézbesítéskor a futár felveszi a visszaküldeni kívánt tételt tőled amely visszakerül hozzánk. Ebben az esetben a szállítási költség téged terhel amelynek pontos díjáról minden esetben érdemes tájékozódni ügyfélszolgálatunkon. 

 

Nem tetszik a termék amit rendeltem, nem vagyok elégedett a minőségével. Visszaküldhetem az eladónak?


  • Hogyha a megrendelt termék nem felel meg az elvárásaidnak úgy 14 munkanapon belül jelezd ezt nekünk emailben. Töltsd ki az elállási nyilatkozatot (Ide kattintva letöltheted) és juttasd vissza telephelyünkre a visszaküldendő termék(ek)el együtt, vagy küldd el emailben. Fontos, hogy a termék sértetlen állapotban kerüljön vissza hozzánk, hogy újra tudjuk értékesíteni azt. A termék visszajuttatásáról minden esetben neked kell gondoskodnod, ennek költsége téged terhel. A termék beérkezését követően tudjuk visszafizetni a termék árát és a kiküldéskor felszámított szállítási költséget.

 

Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?


  • A megrendelésedet tudod töröltetni , mindaddig ameddig a futárszolgálatnak át nem adtuk a csomagot . Ha már megkaptad az értesítést e-mailban vagy sms-ben, hogy a csomagodat szállítjuk már nem tudunk rendelést törölni.

    Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat. Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvételes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, következő rendelésedet már csak előre utalással tudod rendezni. 

 

Külföldre is meg tudom rendelni a termékeket? / Can I order products abroad?


  • A termékek kiszállítása jelenleg csak Magyarország területére történik. / Products are currently only available for delivery in Hungary.

 

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?


  • A megrendelés során jelenleg kétféle fizetési módot tudsz választani. Fizethetsz előre utalással a rendelés leadását követően vagy választhatod az utánvételes fizetést amit a futárnál kell rendezned. A futárnál választhatsz, hogy készpénzben vagy bankkártyával szeretnéd kifizetni az összeget.