Nem lett jó a méret. Hogyan tudom kicserélni?
- Amennyiben a megrendelt termék mérete nem lett jó van lehetőséged kicserélni nálunk. A webaruhaz@fetti.hu e-mail címen jelezheted igényedet a csomag kiszállítását követő 14 munkanapon belül. A jelzést követően ellenőrizzük, hogy elérhető-e a kívánt csere méret raktárkészleten vagy külső raktérkészleten. Amennyiben a terméket tudjuk cserélni úgy csomagcsere szolgáltatással adjuk fel a csomagot. Kézbesítéskor (GLS ) a futár felveszi a visszaküldeni kívánt tételt tőled amely visszakerül hozzánk. Ebben az esetben a szállítási költség téged terhel amelynek pontos díjáról minden esetben érdemes tájékozódni ügyfélszolgálatunkon. Hogyha a termék nem elérhető a kívánt méretben úgy 14 munkanapon belül van lehetőséged elállni a megrendeléstől.
Nem tetszik a termék amit rendeltem, nem vagyok elégedett a minőségével. Visszaküldhetem az eladónak?
- Hogyha a megrendelt termék nem felel meg az elvárásaidnak úgy 14 munkanapon belül jelezned kell felénk elállási igényedet amit ezen a linken meg is tehetsz. Fontos, hogy a termék sértetlen állapotban kerüljön vissza hozzánk, hogy újra tudjuk értékesíteni azt. A termék visszajuttatásáról minden esetben neked kell gondoskodnod, ennek költsége téged terhel. A termék beérkezését követően tudjuk visszafizetni a termék árát és a kiküldéskor felszámított szállítási költséget.
Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
-
A megrendelésedet tudod töröltetni , mindaddig ameddig a futárszolgálatnak át nem adtuk a csomagot . Ha már megkaptad az értesítést e-mailban vagy sms-ben, hogy a csomagodat szállítjuk már nem tudunk rendelést törölni.
Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat. Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvételes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, következő rendelésedet már csak előre utalással tudod rendezni.
Külföldre is meg tudom rendelni a termékeket? / Can I order products abroad?
- A termékek kiszállítása jelenleg csak Magyarország területére történik. / Products are currently only available for delivery in Hungary.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?
- A megrendelés során jelenleg kétféle fizetési módot tudsz választani. Fizethetsz előre utalással a rendelés leadását követően vagy választhatod az utánvételes fizetést amit a GLS futárnál kell rendezned. A futárnál választhatsz, hogy készpénzben vagy bankkártyával szeretnéd kifizetni az összeget.